ستايلا


 
الرئيسيةالبوابة*س .و .جالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: لعبة الصراحه.   الأربعاء يونيو 25, 2008 3:26 pm

هاذي لعبه الصراحه وممنوع دخول الكذابين في هذه اللعبه
والشروط هي
الصراحه
الصراحه
الصراحه
يعني ما في مفر من الصراحه
وعلى كل واحد يجاوب على اللعبه يحط للي بعده سؤال
اوكي نبدأ
____________
س1_انا باه معنديش سؤال محدد البعدي هو اليكتب السؤال......
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sendrela
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 913
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايقة
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الخميس يوليو 03, 2008 5:38 pm

هل تحب الحياة؟


دة سوال سهل جدااا هههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   السبت يوليو 05, 2008 8:25 pm

احيانا تكون زفت واحيانا تكون جامده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lulu caty
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 299
الموقع : الاسكندرية
تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأحد يوليو 06, 2008 1:44 pm

بتحبى تكلى ههههههه ؟؟؟؟ Very Happy Very Happy Very Happy

قولى بصراحة ههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأربعاء يوليو 09, 2008 1:55 am

بحبش والله ده منظر بس ههههه
سؤالي باه....
لو قلولك لو قتلتي اسرتك هتخشي الجنه هتعملي ايه؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الخميس يوليو 31, 2008 5:50 pm

geek

______________________________
مساء الخير

___________________

عندي لعبه حلوه

خلونا نتسلى ايه الورانا

الحين اي عضو يدخل يحط سؤال
هالسؤال عام مو مخصص لشخص معين
يجي اللي بعده يجاوب بصراحه

"بنعم" او "لا"
__________
يالله نبدا سؤالي
ما الذي تفعله لو خيروك بين اختك وحبيبك؟؟؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: لعبة الصراحه.   الخميس يوليو 31, 2008 6:32 pm

هاذي لعبه الصراحه وممنوع دخول الكذابين في هذه اللعبه
والشروط هي
الصراحه
الصراحه
الصراحه
يعني ما في مفر من الصراحه
وعلى كل واحد يجاوب على اللعبه يحط للي بعده سؤال
اوكي نبدأ
____________
س1_انا باه معنديش سؤال محدد البعدي هو اليكتب السؤال......
_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
sendrela
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 913
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايقة
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الخميس يوليو 31, 2008 6:38 pm

ههههههه سوال غريب اوى طبعا اختار اختى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
sendrela
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 913
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايقة
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   السبت أغسطس 02, 2008 1:08 pm

مين اكتر حد بتحبيية فى الدنيا ؟ بصراحة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأحد أغسطس 03, 2008 12:36 pm

والدي وولدتي واختي

انا باه سؤالي ...

هل انت او انتي تحبين ان تكون الناس تتكلم كلام صريح ولا تتكلم بخبس معلش في الكلمه يعني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأحد أغسطس 03, 2008 10:54 pm

طيب يا ستي قولي انتي سؤالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأحد أغسطس 03, 2008 11:34 pm

تكيد هقتل اختي لان دي دنيا مش شرط نتهنا فيها المهم الاخره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
sendrela
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 913
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايقة
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأربعاء أغسطس 06, 2008 1:19 pm

طبعا ياتوتو بحب الصراحة بجد بحب الصراحة ومبحبش اتخابس ولا ح يتخابس عليا هو ممكن حد يكون عندة عقدة منى ويفتكر انى بتخابس علية انما دة مش صح خالص

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأربعاء أغسطس 06, 2008 1:37 pm

يا راجل تقصدي ايه ههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الإثنين أغسطس 18, 2008 8:15 am

حد يسال سؤال بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
لؤلؤة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 432
العمل/الترفيه : انترنت وفن
المزاج : عادي
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 31/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 3:34 am

لعبة جميلة طماطم
سؤالى فى حد اقرب ليكى او ليك من امك وابوك؟؟؟؟


عدل سابقا من قبل لؤلؤة في الثلاثاء أغسطس 19, 2008 9:39 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 1:40 pm

لو انتي تقصدي ناس في الدنيا فاكيد لا
امال في ربنا ده ابل امي وابويه
__________________
هل انت او انتي تحبين..؟؟؟
_____________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
ali
المشرف
المشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 402
الموقع : الاسكندرية
العمل/الترفيه : كرة القدم والنت
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 08/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الإثنين سبتمبر 01, 2008 3:21 am

ماذا تقول لو خيروك بس الصداقه والاخويه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
ali
المشرف
المشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 402
الموقع : الاسكندرية
العمل/الترفيه : كرة القدم والنت
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 08/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الإثنين سبتمبر 01, 2008 3:24 am

هل ذهب الي عالم البحارههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
لؤلؤة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 432
العمل/الترفيه : انترنت وفن
المزاج : عادي
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 31/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:46 pm

لا يا على ذهبت لعالم الحيوان ههههههههههه
سؤالى ؟؟؟؟؟ انت او انتى احكيلى عن يومك من أول مبتقوم لحد متنام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الإثنين أكتوبر 06, 2008 9:11 pm

ماشي يا ستي انا بقوم بعدين اخش الحمام اظبط نفسي واتوضه لو عده الظهر هصلي لو لا هتوضه كده يعني بعدين اصلي وبعدين اعض علي الكمبيوتر بعدين اخويا هيقومني طبعا هيكون العصر ادن من ساعه تقريبا هتوضه تاني واصلي واتفرج علي التلفزيون بعدين عملت مع اخويا الاكل واعدنا ناكل واعدت ادام التلفزيون للمغرب صليت قمت علي الكمبيوتر لغيت دلواتي حبه صحبتي هتفتح وهي لؤلؤة هكلمها باه وبس يعني ده اختصار شديد اوي ليومي النهرده
علفكره انا بتكلم علي يوم في الصيف لان احنا نعتبر لسه في الصيف بس يعني انا في اليوم بكلم صحبتي وبحكلها باه علي حجات وبتفرج علي صورها وصور نونو وحجات هبله كده
انا باه يومي عبيط اوي في الصيف
_______________________________________

السؤال للي بعدي
_______________

بتعمل ايه لمه الاذان بياذن؟؟؟

اكيد اكيد بتتفرج علي التلفزيون Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
ali
المشرف
المشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 402
الموقع : الاسكندرية
العمل/الترفيه : كرة القدم والنت
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 08/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الخميس نوفمبر 20, 2008 4:40 pm

بعد الأذان بربع ساعة بقوم اتوضى وصلى ساعات فى المسجد وساعات فى البيت

سؤالى للبعدى بتحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الخميس نوفمبر 20, 2008 5:51 pm

ممكن مردش علي السؤال ولا ايه رئيكم

البعدي باه هو البيحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
the soul
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 237
العمر : 34
العمل/الترفيه : إدارة أعمال_الشعر
المزاج : هادئ
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الخميس نوفمبر 20, 2008 9:52 pm

أنا من جهتي رح أجاوب على سؤال علي بشفافية أول حاجة مشكورين على اللعبة الحلوة دي وعندي تعليق بس على سؤال ما عجبني هوا لو خيروك إنك تقتل أهلك وتخش الجنة لأنو مو ظابط أبدن ومهما كانت الإجابة والجواب على سؤال علي رح اجاوب عليه
الجواب يا سيدي أنا ما بحب اليومين دول لأنو بيني وبينكم إكتشفت إني أنا دونجوان أو روميو الحبيب وكتير فاشل وكتير سريع ومتسرع بالإختيار يعني كل ما شوف شخص عندو شوية تميز مهما كان بحس حالي إني بحبو ومنحكي ومنقضي ايام مع بعض بعد فترة سلامتكم منكون إفترقنا ومنعيد الكرة المرة الوحيدة اللي حبيت فيها متل العادة متل ما عودناكم قصة فشل هههه على فكرة الحب بين الشب والفتاة محرم وأنا تركت الحب وقصدي العلاقة الغير شرعية يعني مش خطوبة ولا زواج ولا شي وىسف على الإطالة
السؤال للي بعدي هوا بتمنى إنو نكون على تواصل مع جميع الأعضاء يعني كل شخص يتكلم شوية عن نفسو مثلا كم عمره شو مجال دراستو لو كان مخلص تعليم شو بيشتغل هواياتو يعني يرغي شوية عن حالو ؟؟؟ أرجو أن لا أكون قد أثقلت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://justforhims.ahlamontada.net
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الخميس نوفمبر 20, 2008 11:36 pm

احنا نتكلم عن نفسنا هنا يا ذا سول http://staila.mam9.com/montada-f24/topic-t477.htm
وسؤالي للبعدي هل تؤجل عمل يومك الي غدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
the soul
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 237
العمر : 34
العمل/الترفيه : إدارة أعمال_الشعر
المزاج : هادئ
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الخميس نوفمبر 20, 2008 11:53 pm

الجواب غالب الأحيان نعم وسؤالي لمن بعدي
هل أنت مع المثل القائل قلي من تصاحب أقول لك من أنت ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://justforhims.ahlamontada.net
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الجمعة نوفمبر 21, 2008 12:04 am

مش فهمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
the soul
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 237
العمر : 34
العمل/الترفيه : إدارة أعمال_الشعر
المزاج : هادئ
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الجمعة نوفمبر 21, 2008 12:17 am

يعني إنو السؤال هوا هل أنت مع المثل القائل قل لي من تصاحب أقول لك من أنت
يعني إنو ضروري كل شخص يصاحب ناس من نفس البيئة اللي هوا فيها يعني الطبيب لازم اصحابو يكونو مهندسين وأطباء ومدري شو يعني هالمتل بينطبق عليهم يعني الذكي لو مصاحب غبي وفقا لهذا المتل معناها هوا غبي متلو هيك القصة؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://justforhims.ahlamontada.net
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الجمعة نوفمبر 21, 2008 2:23 pm

لالا يا ذا سول مظنش هو مش شرط طبعا كده هيبقي الناس الكويسة في كل حاجه هتباه اصحاب والوحشه في كل حاجه هتباه صحاب ومحدش هيعلي عن منصبه كده
يعني مثلا لو انا شطره ومعايا وحده اسمها اسماء خيبه مصاحبهاش علشان خيبه ميمكن اعرف اعلي منها واعمل منها وحده شطره

هل انت توافق علي رقيي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
the soul
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 237
العمر : 34
العمل/الترفيه : إدارة أعمال_الشعر
المزاج : هادئ
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الجمعة نوفمبر 21, 2008 2:42 pm

طبعا ده كلام جميل أنا قصدي على فكرة من هالسؤال إنو مش ديما الأمثال الشعبية تكون صحيحة وكتير يوجد أمثال قديمة موجودة وهيا بالاساس غلط بغلط
السؤال للي بعدي كيف تحب أن تكون النصيحة التي تحب ان تتلقاها ؟؟؟؟!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://justforhims.ahlamontada.net
sendrela
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 913
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايقة
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الجمعة نوفمبر 21, 2008 8:17 pm

النصيحة اللى احب ان اتلقاها هى اى نصيحة بتدعونى للعمل بجهد علطووول لانى كسلانة اوى هههههه

هل انت او انتى تميل للسياسة؟؟؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
the soul
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 237
العمر : 34
العمل/الترفيه : إدارة أعمال_الشعر
المزاج : هادئ
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الجمعة نوفمبر 21, 2008 9:42 pm

لا أميل للسياسة بس بعض الظروف بتخلي الواحد يميل للسياسة يعني الأشيا اللي عم تصير بالعالم وبالأخوة وبالواقع المرير وهيك شي

والسؤال اللي حابب أطرحو هلئ

إذا قيل لك أنك ترتكب حرام هل تقلع عنه فورا مع العلم أنك قادر على ذلك ولكن ربما لا تريد الإقتناع ؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://justforhims.ahlamontada.net
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأحد نوفمبر 23, 2008 8:36 pm

بص انا مفهمتش غير حته من السؤال وهي إذا قيل لك أنك ترتكب حرام ؟؟؟؟
والاجابه اني اصلا مش هستني باقي السؤال مش هوافق وهقفل المناقشه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
the soul
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 237
العمر : 34
العمل/الترفيه : إدارة أعمال_الشعر
المزاج : هادئ
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأحد نوفمبر 23, 2008 9:23 pm

السبب بقى لقفل المناقشة شوو بكون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://justforhims.ahlamontada.net
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 22
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**   الأحد نوفمبر 23, 2008 10:20 pm

امممممممم علشان بتكلمني في موضوع ميتنقش فيه
والسؤال للبعديييي
هل سافرت بيت الله من قبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
 
ادخل وجاوب**((بنعم او لا))**
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ستايلا :: الفرفشة والضحك :: العاب الاعضاء-
انتقل الى: