ستايلا


 
الرئيسيةالبوابة*س .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نكتتتتتتتتتتتت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 21
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: نكتتتتتتتتتتتت   الأحد مارس 01, 2009 10:42 pm

اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس
بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله:
ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب
كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله:
اصل انا بطلت اشرب
________________________________________
تلاته اندال اتفقوا يشوفوا مين اكتر نداله الاول شاف راجل عجوز
عايز يعدي الشارع مسك ايده و سابه في نصف الشارع واتاني عداه وضربه
التالت ضحك وقال انا اكتر نداله الراجل ده يبقي ابويه
**************************************************************
التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد
الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد
**************************
هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه
**************************
مرة واحد كسول وابنة قاعدين بياكلو فا مراتة جت فخبطت فقل ابنة قوم افتح
لامك قال لة لا ماهى مراتك قالة دى امك قلة دى مراتك قلة دى امك قالة لا
قالة طيب وراح منادى على مراتة انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم افتح
لامك
**************************
مرة أربعة بلدياتنا راحوا فرح
الأول:- نقط بخمسة جنيه و ضرب طلقة رصاص
الثانى:- نقط بعشرة جنيه و ضرب طلقتين
الثالث:- نقط بخمستاشر جنيه و ضرب 3 طلقات
أبوهم الراجل الكبير بقى عايز يعمل منظر راح منقط بـ ميت جنيه و رمي قنبلة
**************************واحد معدى لقى ناس بتهيص قوى قالولهم فية ايه
قالوله فى واحد بلدياتنا عايز ينط من سطح العمارة
قالهم خلاص انا طالعلة...
طلعلة وقاله عايز تنتحر لية...
بلدياتنا قاله اصل انا غبى وكل الناس بتقول علي غبى
راح الراجل قايله هاقولك فزوره لو حلتها ماتبقاش غبى
حاجة اسمها زى شكلها
بلدياتنا : ماخبرش
الراجل:البيضة.. اقولك واحدة تانية
حاجتين اسمهم زى شكلهم
بلدياتنا :ماخبرش
الراجل: بيضتين. اقولك واحدة تانية بسيطه و سهله
حاجة كبيرة وسودة وبتجيب لبن واسمها جموسة
بلدياتنا 3 بيضات
راح الراجل ماسكه وراميه
*****************************
واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ
مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ
المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له
اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه
فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور
الرابع .....طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة
ومقطعه ومكيسة فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام
**************************
**************************************************************
بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على
أ) الشجرة ------------------- ب) البقرة
ج) الصفراء ------------------- د) الحمراء
فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:
عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
**************************************************************
واحد مسطول رجع البيت متأخر فمراته بتسأله كنت فين يا سوبر مان قالها كنت فى مشوار يا وليه قالتله
مشوار
ايه يا سوبر مان قالها يا وليه بقولك مشوار قالتله انا عايزه اعرف مشوار
ايه يا سوبر مان قالها ياوليه بقلك كنت فى مشوار وبعدين ايه حكاية سوبر
مان سوبر مان دى قالتله اصل مفيش حد بيلبس اللباس على البنطلون الا سوبر
مان
**************************************************************
مرة
واحدة ست عجوزة قاعدة لوحدها في البيت وبعدين التليفون رن لقت واحد
بيقولها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد سنة الست
قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا
الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 11 شهر الست بردو قالت
ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل
ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 10 شهور الست بردو قالت ده
واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو
الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 9شهور المهم فضلو كده كل شهر يتصل
بيها لغاية ما في يوم اتصل وقالها انا هاجي لك بكرة الست خافت ليكون
بيتكلم بجد تاني يوم اتصل بيها وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة
بالدماء انا هاجي لك دلوقتي الست خافت اوي اوي وفكرت تعمل ايه تعمل ايه
وفجأة جرس الباب ضرب فتحت لقت راجل شكله وحش اوي وايديه كلها دم وقالها
انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء ممكن اغسل ايدي ؟؟
**************************************************************
واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل
**************************************************************
واحد حب يصطاد ارنب - قلد صوت جزرة
**************************************************************
مره
كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين
فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك
اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ
المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا
على جنب والباقي ده كولوا يروح
**************************************************************
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
the soul
عضو فعال
عضو فعال


ذكر
عدد الرسائل : 237
العمر : 33
العمل/الترفيه : إدارة أعمال_الشعر
المزاج : هادئ
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 12/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكتتتتتتتتتتتت   الإثنين مارس 02, 2009 8:35 am

هههههههههههههههههههه يجننو كتير مهضومين مشكورةبس إيه حكاية بلدياتنا معاك بقى ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://justforhims.ahlamontada.net
sendrela
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 913
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايقة
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكتتتتتتتتتتتت   الخميس مارس 05, 2009 1:24 pm

ههههههههههههه شكلك كدة يطماطم رحتى الصحيد وشوفتى النكت دى هناك هههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://staila.mam9.com
M.Hassanen



عدد الرسائل : 1
تاريخ التسجيل : 25/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكتتتتتتتتتتتت   الثلاثاء مارس 10, 2009 1:06 pm

ههههههههههه مشكورين يا طماطم على شوية الضحك اللى ضحكناهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Tamatem
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد الرسائل : 1180
العمر : 21
الموقع : ALEX
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسة
المزاج : فرحانه موووووت
مزاجى :
المهنة :
هوايتى :
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: نكتتتتتتتتتتتت   الخميس أغسطس 06, 2009 10:17 pm

العفو شكرا لك ولمرورك الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.socegy.com/
 
نكتتتتتتتتتتتت
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ستايلا :: الفرفشة والضحك :: النكت والضحك-
انتقل الى: